بعد از طی‌کردن مقطع تحصیلی دبستان و دبیرستان (دوره اول) یک انتخاب سرنوشت‌ساز و مهم پیش روی دانش‌آموزان قرار می‌گیرد و آن انتخاب رشته است. رشته‌های تحصیلی مختلفی وجود دارد که دانش‌آموزان می‌توانند برای ادامه آموزش در آنها به کسب علم بپردازند. اگر برای ادامه تحصیل هنرستان را انتخاب کنید، باید بدانید که هنرستان امکان یادگیری دانش‌پایه و عمومی را در کنار کسب تجربه و مهارت فراهم می‌کند. هنرستان حسابداری فناوری مالی پکت نخستین هنرستان فنی حرفه‌ای پسرانه غیردولتی فناوری مالی کشور است و ما قصد داریم در ادامه این مقاله به شرایط ثبت‌ نام در هنرستان پکت بپردازیم. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا ضمن معرفی شرایط ثبت‌ نام در هنرستان حسابداری فنی حرفه‌ای پسرانه پکت به معرفی رشته‌های تحصیلی آن نیز بپردازیم.

هنرستان فنی حرفه‌ای پسرانه غیردولتی پکت

اگر برای ادامه تحصیل هنرستان فنی حرفه‌ای پکت را انتخاب کردید، باید بدانید که هنرستان حسابداری فناوری مالی پکت یک هنرستان فنی حرفه‌ای و آموزشگاه پسرانه با رویکرد مالی است که در دو رشته و گرایش تحصیلی رشته کامپیوتر (گرایش شبکه و نرم‌افزار با رویکرد مالی) و رشته حسابداری (گرایش فناوری اطلاعات) دانش‌آموز می‌پذیرد. نکته‌ای که هنرستان پکت را نسبت به سایر هنرستان‌های حسابداری و آزاد متمایز می‌کند این است که شما با تحصیل در این دو رشته‌ای که در این هنرستان تدریس می‌شود می‌توانید جزو اولین فارغ تحصیلانی باشید که گرایش حسابداری فناوری اطلاعات و شبکه و نرم‌افزار کامپیوتر را با رویکرد مالی و حسابداری آموزش دیده‌اند.

بیشتر بخوانید:

هنرستان پکت
هنرستان فنی حرفه‌ای پکت

معرفی رشته‌های تحصیلی هنرستان فنی حرفه‌ای پسرانه غیردولتی پکت

مطمئناً بعد از خواندن قسمت قبل و آشنایی با نکات مثبت هنرستان پکت علاقه شما برای دانستن شرایط ثبت نام در هنرستان پکت بیشتر شده است؛ اما باید به شما بگوییم که هنوز وقت معرفی شرایط ثبت ‌نام هنرستان پکت نرسیده و قبل از آن قصد داریم به معرفی کامل رشته‌هایی که در این هنرستان تدریس می‌شوند، بپردازیم.

معرفی رشته
رشته‌های موجود در هنرستان فنی حرفه‌ای پکت

 

همان‌طور که گفتیم هنرستان پکت اولین هنرستان فنی حرفه‌ای پسرانه غیردولتی فناوری مالی در ایران است که در حوزه فناوری مالی فعالیت می‌کند. این موضوع باعث شده که دست فارغ تحصیلان این هنرستان برای کار در بازار کار داخلی و خارجی باز باشد. در ادامه این مقاله به معرفی رشته‌های تحصیلی که در دبیرستان فنی حرفه‌ای پکت تدریس می‌شوند، می‌پردازیم:

رشته حسابداری

اگر به دنبال شرایط ثبت نام در هنرستان پکت هستید باید بدانید که رشته حسابداری با گرایش فناوری اطلاعات یکی از رشته‌هایی است که در هنرستان فنی حرفه‌ای پکت تدریس می‌شود. رشته حسابداری سیستمی است که با استفاده از آن می‌توان داده‌ها و اطلاعات را به شکل‌های مختلف جمع‌آوری، طبقه‌بندی، ثبت و خلاصه کرد و با استفاده از آن گزارش مالی ارائه داد. علاقه‌مندان به رشته حسابداری خوب می‌دانند که حسابداری کاربرد گسترده‌ای دارد و مؤسسات، سازمان‌های دولتی و خصوصی و نهاد‌های بسیاری وجود دارند که برای انجام امور خود به حسابدار نیاز دارند.

خوب است بدانید حسابداری نقش پررنگی در تقسیم‌بندی و توزیع منابع مالی دارد. روش‌هایی در حسابداری تدریس می‌شوند، خصلت‌های آماری دارند؛ اما ماهیت اقتصادی آن موجب شده که کارکنان این رشته با پول سر‌وکار داشته باشند. علاوه بر این یکی از مهم‌ترین موارد در کار حسابداری، رازداری و امانت‌داری است. گرایش‌هایی مانند حسابداری بازرگانی و حسابداری صنعتی هم می‌تواند به عنوان شغل آتی شما انتخاب شوند اما نباید فرصت تحصیل در یک گرایش جدید مانند حسابداری فناوری اطلاعات را از دست بدهید.

رشته کامپیوتر و نرم‌افزار

امروزه اساس و پایه هر چیزی تکنولوژی و کامپیوتر است؛ البته وجود این کامپیوترها زمانی ارزش پیدا می‌کند که بتوان از امکانات ایجاد شده و ارتباطات و شبکه استفاده کرد. بعد از مطالعه این متن به‌راحتی می‌توانید نیاز به افراد متخصص برای کار با این تجهیزات در مراکز خدماتی، صنعتی و تولیدی را احساس کنید. دانش‌آموزان و هنرجویانی که قصد تحصیل در رشته کامپیوتر را دارند برای اینکه آماده فعالیت در بازار کار رشته کامپیوتر شوند، موارد مختلفی از جمله دانشی در رابطه با کامپیوتر، سیستم‌عامل، برنامه‌سازی، زبان تخصصی و شبکه‌های کامپیوتری را یاد می‌گیرند.

شرایط ثبت‌ نام در هنرستان فنی حرفه‌ای پسرانه پکت

پیش از بیان‌کردن شرایط ثبت‌نام در هنرستان پکت بهتر است با محیط آموزشی و مزایای این هنرستان آشنایی پیدا کنید. تحصیل در هنرستان پکت مزایای بسیاری دارد که از جمله آن می‌توان به داشتن کادر مجرب و باسابقه تدریس رشته حسابداری و مالی، امکان استفاده از نرم‌افزارها و منابع آموزشی، داشتن فضای فیزیکی و کلاس‌های آموزشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی فوق‌برنامه، برگزاری دوره‌های آموزش نرم‌افزارهای حسابداری تخصصی و ارائه گواهینامه معتبر ملی و بین‌المللی اشاره کرد. در هنرستان حسابداری فناوری مالی پکت، می‌توانید تخصصی‌ترین و جدیدترین تکنولوژی‌های نرم افزاری و سخت افزاری حسابداری را یاد بگیرید. اطلاعات بیشتر را در این لینک بخوانید.

شرایط ثبت‌نام در هنرستان پکت
شرایط ثبت‌نام در هنرستان پکت

به این نکته توجه داشته باشید که رشته حسابداری همواره با ریاضیات سروکار دارد پس در صورتی وارد این رشته شوید که به ریاضیات علاقه‌مند باشید. شرایط ثبت نام در هنرستان فنی حرفه‌ای پکت به شرح زیر است:

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در هنرستان فنی حرفه‌ای پکت

اگر قصد دارید در هنرستان پکت ثبت‌نام کنید باید به‌صورت حضوری مراجعه کنید و مدارک زیر را نیز به همراه خود داشته باشید:

مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در هنرستان فنی حرفه‌ای پکت

برای ثبت‌نام در هنرستان پکت باید به آدرس تهران، خیابان استاد نجات الهی جنوبی، بین سپند و شاداب، کوچه نوید، پلاک ۲۳ مراجعه کنید.

کلام آخر

علاوه بر مطالبی که پیش‌ازاین گفتیم تحصیل در هنرستان فنی حرفه‌ای پکت مزایای دیگری نیز دارد. با تحصیل در رشته‌ کامپیوتر (گرایش شبکه و نرم‌افزار با رویکرد مالی) و رشته حسابداری (گرایش فناوری اطلاعات) می‌توانید با حمایت دانشگاه صنعت نفت و انجمن حسابداران خبره به ادامه تحصیل و اشتغال بپردازید. علاوه بر این با حمایت شغلی هنرستان پکت آینده شغلی بسیار خوبی در انتظار شماست. علاقه‌مندان به تحصیل در هنرستان فنی حرفه‌ای پکت می‌توانند برای اطلاع دقیق درباره شرایط ثبت نام در هنرستان پکت با شماره‌تلفن 02188942754 تماس بگیرند. کارشناسان و پشتیبانان هنرستان فنی حرفه‌ای پکت در تایم اداری آماده پاسخ‌گویی به سؤالات و ابهامات شما در خصوص ثبت‌نام و هزینه‌های هنرستان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + پانزده =